سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد خیرمحمدی، معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش

حوزه / معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: خدمت سربازی، یکی از مهم‌ ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این خدمت، علاوه بر تقویت بنیه دفاعی کشور، به تربیت نسلی از جوانان مؤمن، انقلابی و آماده برای خدمت به نظام و مردم کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد خیرمحمدی، معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، امروز سه شنبه 9 مردادماه در جمع کارکنان وظیفه هنگ آموزشی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، با بیان اینکه خدمت سربازی فرصتی مغتنم برای تربیت انسان‌ های انقلابی است، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمت سربازی صرفاً یک وظیفه قانونی نیست، بلکه فرصتی ارزشمند برای تربیت انسان‌ های مؤمن، انقلابی و آماده برای دفاع از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جوانان با گذراندن دوران مقدس سربازی، علاوه بر کسب آمادگی نظامی، با مفاهیم ارزشی و اعتقادی انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شده و روحیه ایثار و شهادت‌ طلبی در آن‌ها تقویت می‌شود.

حجت الاسلام خیرمحمدی، خدمت سربازی را یکی از عوامل مهم نظم و مسئولیت پذیری در زندگی و جامعه دانست و تصریح کرد: گذراندن خدمت سربازی و زندگی در محیط پادگان، به جوانان می‌آموزد که چگونه با دیگران تعامل کنند و علاوه بر مسئولیت‌ پذیری، به نظم و انضباط پایبند باشند.

معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطر نشان کرد: خدمت سربازی، یکی از مهم‌ ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این خدمت، علاوه بر تقویت بنیه دفاعی کشور، به تربیت نسلی از جوانان مؤمن، انقلابی و آماده برای خدمت به نظام و مردم کمک می‌کند.

در پایان حجت الاسلام محمد خیر محمدی معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از هنگ آموزشی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، با کارکنان وظیفه این منطقه دیدار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha